torsdag 20 januari 2011

Saker jag skulle vilja göra men som aldrig blir av.

Det finns så mycket idéer och så lite tid, så många små projekt som aldrig blir av, så jag tänkte att jag kan iallafall skriva upp dom på en lista så att jag inte glömmer av dom.
Här kommer listan(utan kronologisk ordning):

  • Nålfiltning. Jag vill lära mig nålfilta, små fåglar ska det bli den dagen jag har köpt nålar, skumgummi och ull.. 
  • Korsstygnsbroderi, pillar på en idé till en tavla till köket, eller två. 
  • Virka Amigurami , för dom är  ju så söta, men virkning är inte riktigt min grej, brukar bli halvfärdigt liksom...
  • Ståltrådskonst , vem vill inte kunna böja till små konstverk av ståltråd?
  • sy en munktröja ska bara köpa hem lämpligt tyg och skrämma fart på overlockmaskinen.
  • Sy en katt som jag fick mönster till för jättelänge sen.
  • Sticka en sackboy. Jag har hittat ett mönster och köpt en dragkedja, men där stannar det..
  • Sy klart Saccosäcken som jag köpte hem fyllning till före jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar