lördag 25 februari 2012

hej uggla tjena moss, kom hit en stund till oss, för vi sitter ju här!!

Jag har anmält mig till ett handarbetesbyte på ett forum där jag hänger och temat var ugglor, det går ut på att jag får en "hemlig vän" som jag ska skicka något hemmapysslat till och en annan tjej får skicka en grej med posten till mig, Jag fick idén att göra nåt med ugglan Jakob från Fablernas värld, det skulle bli en nessecär tänkte jag när jag fått till själva uggleapplikationen, MEN när jag preciiiis nästan var klar och skulle bara sy dit dragkedjan så ångrade jag mig, jag kan ju inte ge bort den här?!?!?
Den blev ju så fin!!! 
Så nu står den på köksbänken som brödförvaring så att jag kan  titta på den varje dag, 
och jag måste hitta på något annat att skicka till pysselbytet. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar